پرهام ناصح پور

 

 

پرهام ناصح پور نوازنده و مدرس تار، کمانچه و سه‌تار است. او موسیقی را نزد اساتید بزرگ موسیقی فرا گرفته و سبک خاصی که متاثر از موسیقی آذری و هندی است را دنبال می‌کند.

پرهام ناصح پور متولد 1355 در تهران است. ایشان فرزند نصرالله ناصح پور استاد دانشگاه و خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی است. او مقدمات موسیقی را از همان کودکی نزد محمدرضا درویشی آغاز می‌کند. از هشت سالگی در کلاس آموزش تار زیدالله طلوعی حضور می‌یابد و مقدمات تار نوازی و سپس ردیف میرزا عبدالله را از ایشان فرا می‌گیرد. او ردیف علی اکبر شهنازی را نزد داریوش طلایی و ردیف میرزا حسینقلی را از رضا لطفی لاریجانی آموخته و همچنین از آموزش اساتید دیگری همچون محمدرضا لطفی و حسین علیزاده بهره برده است.

پرهام ناصح پور علاوه بر ایران در تعدادی از کشورهای اروپایی نیز اجراهای موفقی داشته است و هم اکنون به عنوان مدرس موسیقی در تهران به آموزش علاقه‌مندان یادگیری تار و کمانچه می‌پردازد.

 

 

 

در ادامه می‌توانید 2 اثر از پرهام ناصح پور را بشنوید و یا دریافت نمایید. تکنوازی کمانچه در بیات اصفهان، اجرا شده در Bowed Radio،  و تکنوازی تار در دستگاه ماهور، اجرا شده در رادیو Corax آلمان. 

 

 

نام اثر: تکنوازی کمانچه

نام هنرمند: پرهام ناصح پور

سبک: سنتی / بیات اصفهان (دستگاه همایون)

 

 

 

 

 

 

 

نام اثر: تکنوازی تار

نام هنرمند: پرهام ناصح پور

سبک: سنتی / دستگاه ماهور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,